בחרו הדפסת פוסטר מותקנת בגודל גדול והפכו את התמונות הטובות ביותר שלכם לאמנות קיר. מוצרי אמנות הקיר הייחודיים שלנו נראים מדהימים כפריטי הצהרה פרטיים או מוצגים זה עם זה כאוסף אמנות קיר מקסים. המומחה שלנו לתשלום יכול לעבוד איתך כדי לסייע ביצירת קולקציה מדהימה בהזמנה אישית שתתאים לחלוטין לבית שלך.

 

חנות טפט

 

הפוך אותם ישר להדפסי אמנות ממוסגרים או פשוט תלה אותם ישר על הקירות שלך. הפוסטרים שלנו פנטסטיים לעיצוב החדר שלך בתוכנית הוצאות ומגיעים בצינורות קרטון יציבים. לעתים קרובות כאשר אנו חושבים על צילום ביתי, אנו חושבים על תמונות סטודיו או שהן מבוצעות בצורה הטובה ביותר בחוץ. עם זאת, ישנם הרבה גורמים פנטסטיים לעשות את סשן התמונות שלך ישירות מהנוחות של הבית שלך. בבלוג הזה אני רוצה לתת לך 7 יתרונות של ביצוע סשן תמונות של בני המשפחה שלך בבית. ייתכן שתרגישו ויכוחים צצים, כאילו הבית שלי מבולגן, נראה ישן או שאנחנו מבצעים עבודות מבנה.

 

מתנות חג המולד אישיות: מזכרות לאהובים עליך

 

פיתחנו את מעיל העור הטבעי ברישיון שלנו עם משרד ההגנה. זה נשאר בעיצוב של מעיל הטיסה שלבשו טייסי RAF לאורך מלחמת העולם השנייה. המעיל כולל סמלים ראשיים של ה-MoD, כולל הסמל שלהם על השרוול ו-Brevet של כנפי הטייסים בפלג הגוף העליון. כל התמונות שנרכשו להורדה הן JPEG ברזולוציה גבוהה ב-300PPI באזור הצבע של Adobe RGB (1998).

 

הדרישה היחידה היא שמדינת המשלוח חייבת להתאים למדינה שנבחרה כאשר אתה מוסיף משהו לסל שלך. אתה יכול לבחור כתובת למשלוח מסויימת כמרכיב בתהליך התשלום. לחוויה המלאה, למה שלא תראו את המיקום של אחותינו The Grosvenor Coffee shop, השוכן באותו מבנה איקוני בדיוק. תמונות לבית כרטיסי קולנוע יכולים ליהנות מ-20% הנחה על תפריט הא-לה-קארט שלנו, פשוט להבזיק את הכרטיסים שלך כשיגיע הזמן לפתור את העלויות. בית הקולנוע העתיק ביותר בגלזגו שוחזר באהבה כדי להשתמש בחוויה מיוחדת לחלוטין עבור חובבי קולנוע.

 

בסופו של יום, אתה רוצה שאמנות משטח הקיר שלך תשפר את סגנון העיצוב שלך, וזה פשוט אפשרי אם תשתף פעולה בעיצוב שלו לסגנון העיצוב שיש לך בחלל. הדרכים היעילות ביותר ליצור מראה טבעי בחלל שלך בעת רכישת אמנות משטח קיר עבורו היא להבטיח שתתאים לעיצוב העיצוב של החלל הזה. אם כדוגמה, יש לכם סגנון מינימליסטי באזור, לאחר מכן עדיף לקבל אמנות קיר פשוטה בעיצובה או בגוונים מוגבלים או בשחור-לבן. אם, למשל, אתה נהנה לצאת לטיול, אז מקבץ של הדפסי תמונות יצירתיות קטנות של הנופים הציוריים שראית תהיה שיטה נהדרת להוסיף אופי וצבע לבית שלך. כל הדפסי הקנבס שלנו עשויים מבד פוליאסטר המותקן על מסגרת מעץ מלא.

 

בין אם אתה בוחר בהדפסה מותקנת מאלומיניום, אקריליק או קנבס, מבחר אמנות הקיר העצום שלנו יכול להיות גדול עד ממדי ענק של 120 על 80 ס”מ – גדול יותר מאשר ענק מספיק כדי לשלוט בחדרי הבית שלך. צרו הצהרה עם אמנות קיר תמונה גדולה יותר, או ספקו להפסקות החתונה שלכם את ההתקנה שהן ראויות לה. לא משנה מה תבחר, כל הממדים זמינים בקלות כשאתה רוכש איתנו אמנות קיר באינטרנט. ב-bonusprint, אנו מקלים מאוד על צרכנים לפתח אמנות משטח קיר לקישוט בתיהם, עם הרבה אפשרויות להתאמה אישית. זה עשוי להיות קנבס גדול ואמירתי של אמנות מופשטת או אוסף של הדפסים ממוסגרים מודרניים.

 

כאשר אסטרטגיות החג, האוויר מתמלא באושר, צחוק ובניחוח שאין לטעות בו של חג המולד. זו העונה הקסומה שבה אנו מתכנסים עם יקיריהם כדי להנציח את רוח הנתינה ולייצר זיכרונות ארוכי טווח. איזו דרך הרבה יותר טובה לבטא את האהבה וההערצה שלך מאשר לתת משהו מיוחד באמת? עונת החגים היא הכל על הפקת זיכרונות יקרים, וקישוטים לחג המולד עם תמונות, כדורי צילום חג המולד, גרבי חג המולד מותאמות אישית, מגשרים מותאמים אישית לחג המולד יכולים לעשות בדיוק את זה. תקשט את העץ שלך עם אביזרי תמונה מותאמים אישית הכוללים תמונות של אירועים, טיולים או אבני דרך של בני המשפחה. זוהי דרך נפלאה לחגוג את העבר תוך ציפייה נלהבת לעתיד.